Khamis, 25 Disember 2008 By: Abdul Hadi

EGO...

ego mmg sifat yg paling truk aku rsa kat atas muka bumi Allah ni,,,klau x caya cuba tgk skliling kita,,org2 yg ada prangai ni kompom kurg pengaruh @ member2 yg rapat,,, jd sbb 2 la kdg2 aku trpikir aku ni ada xPRANGAI huduh ni,,,mntk2 x da..,org2 yg ada prangai ni mmg rugi la sbb byk bnda dia x dpt cuba kat ats bumi ni sbb tkut dikatakan BODOH,, tp sbnqnya jd bodoh la bgs sbb bru buleh ngaji bnda2 yg baru,, klau SOKMO dah pandai bai x yah mai mesir,,,, dok kat umah tgk tv sudah,, bazir duit mak pak ja hntar hmpa smua kat cni...pernah aku dengar dari dr abdullah yg dok ajar agama kat klas aku 2,, dia kata LA TAKUN ANANIYYAN,,, jd mmg ego ni la sbnqnya antara sifat2 yg smmgnya x bwk apa2 paedah pada pembuatnya sekaligus menTERUKkn lgi org yg mengamalknnya,,,, jd sama2 la kita doa supaya dijauhkan dari sifat ni,,,

amin.....

0 comments:

Catat Ulasan

Khamis, 25 Disember 2008

EGO...

ego mmg sifat yg paling truk aku rsa kat atas muka bumi Allah ni,,,klau x caya cuba tgk skliling kita,,org2 yg ada prangai ni kompom kurg pengaruh @ member2 yg rapat,,, jd sbb 2 la kdg2 aku trpikir aku ni ada xPRANGAI huduh ni,,,mntk2 x da..,org2 yg ada prangai ni mmg rugi la sbb byk bnda dia x dpt cuba kat ats bumi ni sbb tkut dikatakan BODOH,, tp sbnqnya jd bodoh la bgs sbb bru buleh ngaji bnda2 yg baru,, klau SOKMO dah pandai bai x yah mai mesir,,,, dok kat umah tgk tv sudah,, bazir duit mak pak ja hntar hmpa smua kat cni...pernah aku dengar dari dr abdullah yg dok ajar agama kat klas aku 2,, dia kata LA TAKUN ANANIYYAN,,, jd mmg ego ni la sbnqnya antara sifat2 yg smmgnya x bwk apa2 paedah pada pembuatnya sekaligus menTERUKkn lgi org yg mengamalknnya,,,, jd sama2 la kita doa supaya dijauhkan dari sifat ni,,,

amin.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan